Можлива вагітність після скасування гормональних препаратів.

Здравствуйте! Скажіть будь ласка, чи могла наступити вагітність при незахищеному сексі на 3 день після місячних? Я 3 місяці пила гормони (регулон), вже 2 місяці не п'ю іх.врач сказав, що мені поки народжувати не можна, т.к. У лівій грудей виявили фіброкистозною мастопатію і невелику фіброаденому.то мені робити? Жахливо болять груди і місячних немає майже 4 неделі.у мене вже є дитина, я боюся зараз завагітніти, т.к. Лікарі хочуть ставити мені операцію.аборт мені не можна, резус отріцательний.помогіте ласка!
Марина

Привіт Марина!

Можливість вагітності в результаті незахищеного статевого акту на третій день після менструації існує. Більш того, при середній тривалості менструації 5 днів, третій день після менструації припадає на восьмий день менструального циклу (вважається від першого дня менструації), який при стабільному 28-денному менструальному циклі можна вважати початком фертильного періоду (сприятливого для зачаття).




Найбільша вірогідність зачаття доводиться, безпосередньо на день овуляції, яка, як правило, відбувається в середині місячного циклу, тобто на 14 день від початку менструації при 28 денному регулярному циклі. З урахуванням часу життя сперматозоїдів в організмі жінки, висока вірогідність зачаття досягається також за кілька днів (один-три) до овуляції.

У Вашому випадку ймовірність настання вагітності бути більш високою у зв'язку з недавнім скасуванням гормонального препарату.

Справа в тому, діючі речовини гормональних контрацептивів штучно пригнічують гіпофізарно-гіпотоламусовую активність яєчників. В результаті вироблення природних гормонів знижується, пригнічується процес овуляції - дозрівання яйцеклітини в фолікулах яєчників не відбувається.

Скасування гормонального препарату може спровокувати посилену активність яєчників, пов'язану з виплеском природних гормонів. У цьому випадку овуляція може відбутися значно раніше середини циклу, а, отже, фертильний період зсувається в бік початку циклу, скасовуючи так звані «безпечні» дні на початку циклу.

Щоб точно діагностувати відсутність або наявність вагітності, Вам слід звернутися до лікаря і здати аналіз крові на бета-ХГЧ.

Відсутність менструації може бути також пов'язане зі скасуванням гормонального препарату та захворюванням молочних залоз. Точніше, з причинами, що викликають розвиток фіброзно-кістозної мастопатії і фіброаденоми.

Груди може бути напруженою і болючою з тих же причин.

Заочно, дати Вам будь-які рекомендації в даній ситуації неможливо.

У разі настання вагітності, тільки Ваш лікуючий лікар може оцінити ризики зростання фіброаденоми у зв'язку з вагітністю, і дати пораду щодо збереження або переривання вагітності.

Фіброаденома сама по собі не робить впливу на вагітну жінку і майбутньої дитини. Навпаки, що відбуваються при вагітності гормональні зміни можуть спровокувати інтенсивний ріст пухлини.

Враховуйте, той факт, що переривання вагітності пов'язано з більш значними і різкими гормональними змінами, ніж сама вагітність і природні пологи.

Бажаю здоров'я!





Увага, тільки СЬОГОДНІ!


» » » » Можлива вагітність після скасування гормональних препаратів.